Iklan

Iklan Untuk DIsewa

Confirm Ker Ahli Keluarga Anda Selamat?

Confirm Ker Ahli Keluarga Anda Selamat?

Pelajar sekolah dalang Pecah Rumah

gadget-pro | 10:15 PTG | 0 ulasan

Pelajar sekolah dalang Pecah Rumah


” Pasti ramai yang bertanya “Apa dah jadi???” “ siapa yang nak dipersalahkan ???” Semua soalan ni dah tak penting……. yang penting sekarang apa puncanya ? dan bagaimana nak atasinya? “

KOTA TINGGI Tanda tanya penduduk sekitar Pengerang di sini mengenai dalang yang memecah masuk 10 buah rumah di situ sejak beberapa bulan lalu terjawab apabila polis menahan tujuh remaja bergelar Geng Basikal pada Ahad lalu.
Ketika serbuan pada pukul 4.20 pagi di Jeti Ah Wah, Jalan Pantai, Sungai Rengit di sini, kesemua suspek berusia di antara 14 dan 16 tahun dengan empat daripada mereka masih bersekolah berada dalam keadaan mencurigakan dan dipercayai sedang merancang sesuatu.
Difahamkan, mereka mendapat gelaran tersebut kerana akan menaiki basikal jika hendak melakukan jenayah pecah rumah.
Pemangku Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Deputi Supritendan Muhammad Shamsuddin berkata, sebaik dihampiri, kesemua suspek cuba melarikan diri tetapi gagal.
Siasatan awal mendapati mereka terlibat sekurang-kurangnya 10 kes pecah rumah termasuk di Kampung Sungai Rengit, Kampung Teluk Ramunia dan Kampung Sungai Kapal dekat sini, katanya pada sidang akhbar di sini semalam.
Petikan dari : kosmo.com.my

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 ulasan